D. S. U., d. o. o. si prizadeva, da na vsa zastavljena vprašanja medijev odgovorili pravočasno in strokovno.
V idiličnem mestu Ždrelac na barvitem otoku Pašman bo v začetku novembra organizirana e-dražba za tri opremljene apartmaje, primerne za vaš obmorski dom ali zgolj počitniški pobeg. Umeščeni so le 50 metrov od kristalno čistega morja in okolice, ki kar kliče po raziskovanju.
Apartma C-Pr v pritličju se razteza na 56,36 m². Dodatno ima pokrito teraso ter zelenico v izmeri 77,25 m². Apartma C-1 je v prvem nadstropju in ponuja predprostor, prostorno dnevno sobo s kuhinjo, dve spalnici, kopalnico in ložo, ki skupaj obsegajo 55,99 m². V drugem nadstropju je apartma A-2, ki prav tako obsega 55,99 m² in se ponaša s podobnim razporedom kot C-1, vendar z balkonom namesto lože. Vsem apartmajem pripada tudi parkirni prostor.
Prijave na e-dražbe na: https://dsu.edrazbe.si/
Ljubljana, 1. oktober 2024 – V skladu z Odlokom o strategiji upravljanja naložb države, ki jo je Državni zbor RS sprejel 10. julija letos, je SDH v postopku izčlenitve nepremičninsko dejavnost prenesel na prevzemno družbo DSU. DSU, ki uporabnikom poslovnih objektov ponuja dolgoročne rešitve na področju upravljanja nepremičnin, bo odslej odgovorna za dodatni dejavnosti, poleg izvajanja sklopa ukrepov za odpravo posledic poplav in zemeljskih plazov iz avgusta 2023, še izgradnjo dostopnih javnih najemnih stanovanj, kar je nova strateška usmeritev DSU.
Z oktobrom je SDH svojo nepremičninsko dejavnost prenesel na prevzemno družbo DSU in s tem vstopil v 49,6 % lastništvo družbe (ostalo v lasti Republike Slovenije). Nepremičninska dejavnost SDH se je na DSU prenesla po postopku izčlenitve (3. odstavek 623. člena ZGD-1), skupaj z vsemi pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz prenesenega premoženja. Prevzemna družba DSU tako na podlagi zakona (6. odstavek 623. člena ZGD-1) kot univerzalni pravni naslednik vstopa v vsa pravna razmerja v zvezi s prejetim premoženjem, katerih subjekt je bil SDH. Prenesena nepremičninska dejavnost med drugim obsega 194 sklopov nepremičnin in z njimi povezano opremo, hkrati pa še 5 kapitalskih naložb, ki predstavljajo projektne nepremičninske družbe. Na DSU je v sklopu pripojitve prešlo tudi 34 zaposlenih, tako je skupno število zaposlenih odslej 60.
Strategija upravljanja naložb države, ki je SDH naložila prenos celotnega nepremičninskega portfelja na ekonomsko in pravno ustrezen način na DSU, opredeljuje, da DSU te nepremičnine proda in sredstva iz njihovih prodaj uporabi za gradnjo javnih najemnih stanovanj. Precejšen del prenesenih nepremičnin predstavljajo zemljišča s pretežno stanovanjsko namembnostjo. Po prvih ocenah je med njimi okvirno 10 zemljišč potencialno primernih za gradnjo javnih najemnih stanovanj po dostopnih cenah, ki bodo namenjena predvsem mladim in drugim ranljivejšim skupinam prebivalstva. Prve priprave prostorskih aktov in projektiranja že potekajo.
V skladu s sprejeto strategijo poslovanja družbe do leta 2026 DSU še naprej zagotavlja nepremičninske zmogljivosti javnemu sektorju po konkurenčnih najemnih pogojih, gospodarno upravlja lastne nepremičnine in izvaja javna pooblastila s področja zakonodaje o lastninjenju. Glede na nove strateške usmeritve bo DSU v prvi polovici leta 2025 pripravila in sprejela novo strategijo poslovanja.
PREBERITE VEČ
V procesu izčlenitve nepremičninske dejavnosti SDH in njene pripojitve družbi DSU, je bil izveden pomemben formalen korak. Družbi SDH in D.S.U sta podpisali Pogodbo o izčlenitvi s prevzemom in jo predložili pristojnemu registrskemu organu. Na podlagi te pogodbe bo izvedeno statusno preoblikovanje družb SDH in DSU, in sicer izčlenitev s prevzemom.
Več podrobnosti lahko preberete v priloženem obvestilu o predložitvi pogodbe registrskemu organu.
PREBERITE VEČNadzorni svet Družbe za svetovanje in upravljanje (D.S.U., d.o.o.) je za mandatno obdobje 16.12.2023 do 15.12.2028, imenoval novega glavnega direktorja družbe, g. Mitjo Križaja. Novega glavnega direktorja je nadzorni svet D.S.U., d.o.o. izbral v predpisanem izbirnem postopku skladno z Aktom o ustanovitvi družbe D.S.U., d.o.o..
PREBERITE VEČUprava SDH, d.d. je v vlogi ustanovitelja D.S.U., d.o.o. dne 26. 5. 2023 sprejela sklep, s katerim je za člana nadzornega sveta družbe D.S.U., d.o.o., ki zastopata interese ustanovitelja, imenovala Sebastiana Trajkovskega in Sebastiana Cafuto. Novo imenovana člana nadzornega sveta sta nastopila mandat dne 29. 5. 2023 za obdobje štirih let.
PREBERITE VEČSpoštovani,
trenutne okoliščine nam vsem narekujejo, da posebno pozornost namenjamo skrbi za ohranjanje zdravja in preprečevanju širjenja okužb. V D.S.U, d.o.o. smo zato v izogib širjenju okužb s koronavirusom sprejeli ukrepe, ki bodo po našem mnenju dodatno pripomogli k varovanju vašega zdravja in zdravja zaposlenih v D.S.U., d.o.o.
V ta namen se do nadaljnjega odpoveduje vse nenujne poslovne sestanke in obiske na sedežu naše družbe.
Vse cenjene stranke vljudno prosimo, da v tem času za vsa vprašanja uporabljajo naslednje komunikacijske poti:
Zahvaljujemo se vam za razumevanje in se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.
D.S.U, d.o.o.
PREBERITE VEČNadzorni svet Družbe za svetovanje in upravljanje (D.S.U., d.o.o.) je dne 21.06.2019, zaradi poteka mandata, za mandatno obdobje 01.10.2019 do 30.09.2024, imenoval novega glavnega direktorja družbe, mag. Marjana Podgorška in direktorja družbe, Aleša Resnika. Oba sta bila izbrana s strani nadzornega sveta D.S.U., d.o.o. v predpisanem izbirnem postopku skladno z Aktom o ustanovitvi družbe D.S.U., d.o.o.
Pri izbiri najprimernejših kandidatov je Nadzorni svet upošteval postavljena merila in ugotovitve kadrovske agencije ter skladno z dobrimi praksami korporativnega upravljanja družb izbral najboljšega kandidata za vsako izmed funkcij. Nadzorni svet je pri izbiri poslovodstva upošteval komplementarnost vodstvene ekipe, tako na področju upravljanja premoženja, poslovnih financ, nepremičninskega poslovanja in javnih pooblastil.
Družbo D.S.U. sta od dne 01.10.2015 vodila direktor Tomaž Klemenc in prokurist Janez Tomšič.
PREBERITE VEČNadzorni svet družbe D.S.U., Ljubljana je na svoji seji dne 17.6.2019 obravnaval in potrdil letno poročilo 2018 z revizorjevim mnenjem ter se seznanil z uspešnim poslovanjem družbe v prvem kvartalu 2019.
Družba D.S.U., d.o.o. (DSU) je v letu 2018 dosegla veliko večino zastavljenih ciljev in je bila pri tem poslovno in finančno uspešna. Z oddajanjem nepremičnin v najem, učinkovitim upravljanjem in razvojem nepremičninskih projektov je v segmentu zagotavljanja pisarniških prostorov zavzela vlogo vodilne družbe pri zagotavljanju prostorskih kapacitet za potrebe javne uprave. Poleg poslovnih aktivnosti je skladno z zakonskimi zavezami in ob upoštevanju določil Komisijske pogodbe, sklenjene z Ministrstvom za finance RS, nadaljevala z izvajanjem javnih pooblastil s področja lastninjenja, privatizacije in denacionalizacije. Iz poslovanja je ustvarila poslovni izid v višini 4,4 mio EUR, kar je 23% več kot v letu 2017. Ustvarjen poslovni izid pred obdavčitvijo znaša 4,3 mio EUR (+37% glede na 2017), čisti izid obračunskega obdobja 2018 pa dosega 3,8 mio EUR (+34% glede na 2017). Iz naslova prejetih kupnin od odprodaje premoženja po zakonodaji o lastninjenju je bilo v proračun nakaznih 2,2 mio EUR, na računa SDH in KAD pa še dodatnih 0,5 mio EUR. Izkazani rezultati v vseh naštetih kategorijah občutno presegajo rezultate preteklih let. Na računovodske izkaze in pregled letnega poročila je bilo izdano revizorjevo mnenje brez pridržka. Izvajanje poslovnih aktivnosti v letu 2018 je v celoti sledilo usmeritvam iz s strani lastnika nedavno sprejete strategije razvoja družbe 2018-2022, ki družbo vizionira kot specializirano državno nepremičninsko družbo, ki po konkurenčnih pogojih zagotavlja prostorske kapacitete za potrebe predvsem javne uprave in pri tem deluje na odprtem trgu. Skladno z navedenim je osnovna dejavnost D.S.U. vezana na upravljanje poslovnih nepremičnin, njihovo trženje, razvoj in izvajanje investicij v nepremičninske projekte ter na izvajanje zakonskih pooblastil s področja lastninjenja družbenega premoženja, privatizacije in denacionalizacije.
Glavnina aktivnosti na področju upravljanja nepremičnin in investicijskih projektov je bila v letu 2018 usmerjena v finalizacijo dveh stolpičev in treh podestov poslovnega kompleksa Dunajski kristali v Ljubljani skupne nadzemne površine več kot 9.000 m2. V mesecu marcu 2018 je bil s tem v zvezi zasebnemu najemniku oddan v najem manjši del tega objekta, skladno s pogodbenimi roki pa v mesecu decembru 2018 zaključen in najemniku Ministrstvu RS za javno upravo predan v uporabo tudi večji del objekta (za uporabnika: Ministrstvo RS za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Inšpektorat RS za delo). V začetku leta 2018 je bila za potrebe Finančne Uprave Republike Slovenije preurejen in oddan v najem prej nezaseden del poslovnega objekta Modri Kvadrat površine cca. 1.450 m2. Poleg tega je družba v mesecu maju 2018 v postopku prodaje na mednarodnem tenderju izvedla nakup poslovnega objekta na Tržaški 21 v Ljubljani, s čemer je pridobila del poslovne stavbe, ki jo najema Ministrstvo za javno upravo RS in ki obsega cca. 5.000 m2 poslovnih prostorov, 280 m2 arhivskih prostorov ter 41 parkirnih mest. Skupna vrednost investicij v letu 2018 je znašala 14,5 mio EUR. V mesecu decembru je družba Ministrstvu za pravosodje RS prodala preostali delež lastništva na objektu Cafova 1 v Mariboru. Družba je ob tem izvajala redne naloge upravljanja in vzdrževanja objektov in parkirnih mest.
V okviru javnih pooblastil družba izvaja naloge, ki jih ima na podlagi Zakona o zaključku lastninjenja in privatizaciji pravnih oseb v lasti Slovenske razvojne družbe (ZZLPPO). Tako je skladno z zakonskimi določili iz naslova unovčevanja premoženja, ki je v lasti DSU na podlagi določb ZZLPPO, v obravnavanem obdobju izvršila prenakazila prejetih kupnin v proračun Republike Slovenije in drugim zakonskim upravičencem v skupnem znesku 2,7 mio EUR. S tem v zvezi je družba ob stalnem trženju nepremičnin na specializiranih javnih portalih objavila 5 oglasov za javno zbiranje ponudb za nakup nepremičnin v lasti družbe DSU iz naslova določb ZZLPPO. Predmet prodaje je bilo 41 nepremičnin oziroma sklopov nepremičnin, od katerih je bil postopek uspešen pri 25. S Skladom kmetijskih zemljišč je bilo sklenjenih 15 Pogodb o prenosu, na podlagi katerih je na DSU prešlo 32 zazidanih stavbnih zemljišč oziroma zemljiških parcel. Na podlagi določb ZZLPPO je bilo odprtih 14 novih sodnih postopkov, 18 jih je bilo zaključenih. V začetku leta 2018 je bila med DSU kot prodajalcem in družbo Petrol, d. d. kot kupcem sklenjena Pogodba o prenosu, s katero se je zaključila prodaja celotnega 1,0193% poslovnega deleža DSU v družbi Geoplin d.o.o. Ljubljana. V oktobru 2018 je bil zaključen postopek privatizacije družbe Avtobusni promet Murska Sobota. Izdanih je bilo 29 potrdil o vključenosti posameznega premoženja v lastninsko preoblikovanje podjetij oziroma pojasnil v zvezi z lastninjenjem. Nadaljevalo se je z aktivnostmi za identifikacijo neolastninjenega družbenega premoženja, uveljavljanjem lastninske pravice na tem premoženju in unovčevanjem tega premoženja tako na območju Slovenije kot tudi na območju Hrvaške in Srbije.
Družba je v letu 2018 realizirala 12,3 mio EUR čistih prihodkov od prodaje, kar je 15% več kot v letu 2017 in 92% glede na plan 2018. Največji delež prihodkov od prodaje so predstavljali prihodki od najemnin in sicer so znašali 10,2 mio EUR oz. 17% več kot leta 2017, medtem ko so prihodki iz naslova upravljanja premoženja na podlagi javnih pooblastil dosegli 0,5 mio EUR (+12,5% glede na 2017). Vrednost aktive ob koncu decembra 2018 znaša 150,6 mio EUR, medtem ko je na isti dan vrednost zabilančne evidence znašala 131,1 mio EUR.
Uspešno poslovanje družbe se nadaljuje tudi v letu 2019. V prvem kvartalu leta 2019 je družba ustvarila poslovni izid pred obdavčitvijo v višini 1,17 mio EUR, kar predstavlja dobrih 28% načrtovanega poslovnega izida pred obdavčitvijo na letni ravni. Iz poslovanja je družba v tem obdobju ustvarila poslovni izid v višini 1,40 mio EUR oz. dobrih 25% načrtovanega na letni ravni. V primerjavi z enakim obdobjem leta 2018 se je EBIT povečal za dobrih 61%, k čemer pa so svoje doprinesli tudi nenačrtovani prevrednotovalni prihodki iz poslovanja.
Na nepremičninskem področju je družba v prvem četrtletju 2019 izvajala investicijska dela in opravljala redne naloge upravljanja in vzdrževanja objektov in parkirnih mest. V okviru javnih pooblastil je družba iz naslova unovčevanja premoženja v obravnavanem obdobju izvršila prenakazila prejetih kupnin v proračun Republike Slovenije in drugim zakonskim upravičencem (KAD in SDH) v skupnem znesku 1,4 mio EUR.
V triletnem obdobju 2016-2018 je družba izpolnila ali presegla večino zastavljenih ciljev. Bilančna vsota družbe se je povečala na pribl. 150 mio EUR oziroma za približno 27%. Družba je izvedla investicije v višini preko 50 mio EUR in pri tem iz leta v leto beležila občutne rasti dobička iz poslovanja in tudi čistega dobička. V tem obdobju se je kapital družbe povečal za 4,3 mio EUR, lastniku je bilo izplačanih za 3,4 mio EUR dividend, v proračun in na račune drugih upravičencev pa iz naslova unovčevanja premoženja, ki ga DSU upravlja na podlagi javnih pooblastil, nakazanih pribl. 10 mio EUR.
PREBERITE VEČD. S. U., družba za svetovanje in upravljanje, d. o. o. opravlja dve temeljni dejavnosti, in sicer izvaja naložbe v nepremičnine, vključno z upravljanjem nepremičnega premoženja, in javna pooblastila s področja lastninskega preoblikovanja družbene lastnine.
PREBERITE VEČ